Forum www.lkfop.fora.pl Strona Główna www.lkfop.fora.pl
Lubiński Klub Fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Walki w budynkach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lkfop.fora.pl Strona Główna -> Warhammer 40.000
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SamboR
Devastator



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Steinau an der Oder
Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Czw 13:07, 25 Lut 2010    Temat postu: Walki w budynkach

Jak w temacie, zostały opisane w Imperial Armour 4, tym o Tyranidach. Bardzo fajne zasady, jednak wymagają specyficznego terenu - zamkniętych pomieszczeń i korytarzy.
W skrócie:
- tylko małe i średnie podstawki mogą się poruszać (Battle suity Tau, Destroyery Necronów i kawaleria są za duże).
- brak broni typu barrage.
- jednostki wystawiamy w sekrecie (można zapisać gdzie się znajdują), wszystko staje się jasne, gdy zostaną ruszone, lub przeciwnik wejdzie do pomieszczenia gdzie się znajdują.
- wszystkie ruchy i assaulty na 6", brak bonusów za fleet itp.
- strzelanie zawsze na 2+ - niewielkie odległości powodują, że ciężko jest nie trafić.
- cover w pokojach na 6+, za rogiem itp. - 4+
- broń typu blast ignoruje cover (odłamki!),
- w odpowiedzi na szarżę oddział szarżowany może zrezygnować z atakowania w CC, w zamian może ostrzelać przeciwnika. Ostrzał jest wykonywany na podwojonej Inicjatywie strzelającego, rzuca się normalnie na BS. Nie mogą strzelać bronie typu blast i template. Reszta normalnie. Broń typu rapid fire i assault strzela zgodnie z zasadami (assault cannon rządzi!). Po ostrzale szarżujący wypłaca swoje ataki, a zaszarżowany nie oddaje, bo strzelał. Oczywiście można bić się normalnie Wink
- psionika działa normalnie.

Można by ustalić jeszcze trochę rzeczy, ale co myślicie o takich zasadach? Teraz potrzebujemy tylko korytarzy ze space hulka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Assault Marine



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Oka Terroru
Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Czw 18:51, 25 Lut 2010    Temat postu:

Dla mnie gitara, świetne, tylko....Czy to rzeczywiście same budynki, pomieszczenia , korytarze czy coś po mordke?
2 - skala punktowa dużo mniejsza
3 - schemat armii, trzeba opracować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SamboR
Devastator



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Steinau an der Oder
Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Czw 22:49, 25 Lut 2010    Temat postu:

Mordheima z tego nie zrobimy. Za łatwo trafia się Wink
Punkty, to początkowo może być koło 500 - to dwa składy Termosów, masa Tyrków czy innych zombiaków Wink a głównie takie rzeczy się bawią w takich grach.

Jako schemat FoC:
"Czyszczący"
0-1 HQ
0-2 Elites
0-2 Troops
0-2 Fast Attack
0 Heavy Support

"Okupanci"
0-1 HQ
0-2 Elites
0-3 Troops
0-1 Fast Attack
0-1 Heavy Support

Narazie tak trochę z głowy, ale może być całkiem zabawnie. Teraz musimy tylko dorwać sobie do tego tereny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SamboR
Devastator



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Steinau an der Oder
Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Nie 19:50, 18 Kwi 2010    Temat postu:

A zasady CQB są umieszczone na stronie GW, jako suplement do niedawno wydanych "Battle Missions" - podaję link: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Severian
Assault Marine



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Pon 20:09, 19 Kwi 2010    Temat postu:

nie wyobrazam sobie w takiej grze Trygona czy hive tyranta ale taki mass genkow z broodlordem - broodlordami mial by swoj klimat Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lkfop.fora.pl Strona Główna -> Warhammer 40.000 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin