|
www.lkfop.fora.pl Lubiński Klub Fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SamboR Devastator
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Steinau an der Oder Płeć: Adeptus Astartes
|
Wysłany: Czw 13:07, 25 Lut 2010 Temat postu: Walki w budynkach |
|
|
Jak w temacie, zostały opisane w Imperial Armour 4, tym o Tyranidach. Bardzo fajne zasady, jednak wymagają specyficznego terenu - zamkniętych pomieszczeń i korytarzy.
W skrócie:
- tylko małe i średnie podstawki mogą się poruszać (Battle suity Tau, Destroyery Necronów i kawaleria są za duże).
- brak broni typu barrage.
- jednostki wystawiamy w sekrecie (można zapisać gdzie się znajdują), wszystko staje się jasne, gdy zostaną ruszone, lub przeciwnik wejdzie do pomieszczenia gdzie się znajdują.
- wszystkie ruchy i assaulty na 6", brak bonusów za fleet itp.
- strzelanie zawsze na 2+ - niewielkie odległości powodują, że ciężko jest nie trafić.
- cover w pokojach na 6+, za rogiem itp. - 4+
- broń typu blast ignoruje cover (odłamki!),
- w odpowiedzi na szarżę oddział szarżowany może zrezygnować z atakowania w CC, w zamian może ostrzelać przeciwnika. Ostrzał jest wykonywany na podwojonej Inicjatywie strzelającego, rzuca się normalnie na BS. Nie mogą strzelać bronie typu blast i template. Reszta normalnie. Broń typu rapid fire i assault strzela zgodnie z zasadami (assault cannon rządzi!). Po ostrzale szarżujący wypłaca swoje ataki, a zaszarżowany nie oddaje, bo strzelał. Oczywiście można bić się normalnie
- psionika działa normalnie.
Można by ustalić jeszcze trochę rzeczy, ale co myślicie o takich zasadach? Teraz potrzebujemy tylko korytarzy ze space hulka |
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio Assault Marine
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Oka Terroru Płeć: Adeptus Astartes
|
Wysłany: Czw 18:51, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dla mnie gitara, świetne, tylko....Czy to rzeczywiście same budynki, pomieszczenia , korytarze czy coś po mordke?
2 - skala punktowa dużo mniejsza
3 - schemat armii, trzeba opracować. |
|
Powrót do góry |
|
|
SamboR Devastator
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Steinau an der Oder Płeć: Adeptus Astartes
|
Wysłany: Czw 22:49, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mordheima z tego nie zrobimy. Za łatwo trafia się
Punkty, to początkowo może być koło 500 - to dwa składy Termosów, masa Tyrków czy innych zombiaków a głównie takie rzeczy się bawią w takich grach.
Jako schemat FoC:
"Czyszczący"
0-1 HQ
0-2 Elites
0-2 Troops
0-2 Fast Attack
0 Heavy Support
"Okupanci"
0-1 HQ
0-2 Elites
0-3 Troops
0-1 Fast Attack
0-1 Heavy Support
Narazie tak trochę z głowy, ale może być całkiem zabawnie. Teraz musimy tylko dorwać sobie do tego tereny. |
|
Powrót do góry |
|
|
SamboR Devastator
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Steinau an der Oder Płeć: Adeptus Astartes
|
Wysłany: Nie 19:50, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A zasady CQB są umieszczone na stronie GW, jako suplement do niedawno wydanych "Battle Missions" - podaję link: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Severian Assault Marine
Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Adeptus Astartes
|
Wysłany: Pon 20:09, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nie wyobrazam sobie w takiej grze Trygona czy hive tyranta ale taki mass genkow z broodlordem - broodlordami mial by swoj klimat |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|