Forum www.lkfop.fora.pl Strona Główna www.lkfop.fora.pl
Lubiński Klub Fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURNIEJ 22.05

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lkfop.fora.pl Strona Główna -> Warhammer 40.000
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bombel
Administrator



Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Pon 10:59, 17 Maj 2010    Temat postu: TURNIEJ 22.05

OK, no to moze najpierw regulamin Smile

1. Termin: Turniej rozpocznie się 22 maja 2010 o godzinie 11:00
Wpisowe - 10zł
2. Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 1500 pkt i zbudowane według Standard Organization Force. Gramy na zasady V Edycji
3. Dopuszczone armie:
- Wszystkie podstawowe i obowiązujące kodeksy (np. Lost and the Damned by Sztab etc.);
- dodatkowo istnieje możliwość korzystania z następujących jednostek 'sprzymierzonych': Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries
Do armii MOŻNA dołączać bohaterów specjalnych.

4. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę (max. dodatkowe 3 duże pkt). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team') I BĘDZIE TO SPRAWDZANE!. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. Sędzia nie zapewnia wyżej wymienionych pomocy. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść. Dodatkowo za nie spełnienie tych wymogów, będą przyznawane punkty karne.
5. Zapisy będą przyjmowane od godziny 10:00 do 11:00.
Następnie, w wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane na zasadzie pierwszy z drugim, trzeci z czwartym itd. Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę „dużych” punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem, nie grac na tym samym stole.
6. Pojedyncza bitwa będzie trwała 2,5h
Jeśli bitwa nie zakończy się po regulaminowym czasie należy ją przerwać tak by obaj gracze mieli za sobą tę samą liczbę tur. W szczególnych przypadkach sędzia może zakończyć bitwę wcześniej lub pozwolić na jej przedłużenie. Bitwa rozpoczęta po czasie będzie trwała krócej, co więcej, gracz, który spowodował opóźnienie zostanie ukarany punktami karnymi.

Plan rozgrywek:

Bitwa 1: Annihilacja
zasady specjalne: Rezerwy, Desant, Infiltracja;
długość: Losowa;
rozstawienie: Świt wojny (Walka w nocy w pierwszej turze).

Dodatkowe zasady specjalne: Kill Pointy dostaje się wg podręcznika. Na koniec bitwy za każdy Kill Point dostaje się 200 małych pkt. Dodatkowo za każdy zniszczony oddział dostaje się ilość małych pkt taką ile wart był oddział, jeśli liczebność spadła poniżej połowy to otrzymuje się 50% pkt za niego. Duże pkt otrzymuje się wg tabeli.


Bitwa 2: Utrzymać teren
zasady specjalne: Rezerwy, Desant, Infiltracja;
długość: 6 tur;
rozstawienie: Pitched Battle (nie pamiętałem polskiej nazwy).

Dodatkowe zasady specjalne: każdy z Graczy rozstawia po d3 znaczniki wg podręcznika. Na koniec bitwy kontrolowanie każdego znacznika warte jest 300 małych pkt. Za zniszczone lub społowione oddziały otrzymuje się pkt jak w pierwszej bitwie. Duże pkt otrzymuje się wg tabeli.


Bitwa 3: Rozpoznanie
zasady specjalne: Rezerwy, Desant, Infiltracja;
długość: Losowa;
rozstawienie: 12" od krawędzi.

Dodatkowe zasady specjalne: na koniec bitwy każdy scoring, w strefie wystawienia przeciwnika, wart jest 1 VP. Każdy VP wart jest 500 małych pkt. Każdy zniszczony lub społowiony oddział wart jest tyle pkt jak w pierwszej bitwie. Duże pkt otrzymuje się wg tabeli.

Różnica małych pkt --- wynik w dużych pkt

100--160 --- 10:10
161--320 --- 11:9
321--480 --- 12:8
481--640 --- 13:7
641--800 --- 14:6
801--960 --- 15:5
961--1120 --- 16:4
1121-1280 --- 17:3
1281-1440 --- 18:2
1441-1601 --- 19:1
1601-9999 --- 20:0

Po zakończeniu bitwy obydwaj gracze wpisują wynik na swoich kartach i podają wynik sędziemu.
7. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

8. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie (niekulturalne zachowanie przy stole, oszukiwanie, obrażanie graczy). W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
9. Jednostki nie muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (ale dobrze by było). Nie jest wymagany 'pełny' WYSIWIG jednak o wszelkich zmianach w wyglądzie należy poinformować przeciwnika przed bitwą. W przypadku niejasności sędzia może orzec na niekorzyść gracza wystawiającego sporną jednostkę.
10. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według scenariuszy.
11. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w rozgrywkach). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
12. Dodatkowa punktacja turnieju
Kategoria ------------------ Duże Punkty Turniejowe
Upomnienie ----------------------- 5 pkt karnych
Brak używanych kostek, miarki, znaczników itp. --------- do 3 pkt karnych
Brak rozpiski ---------------------- dyskwalifikacja
Czytelność rozpiski ---------------- do 3 pkt
Ocena malowania:
Powyżej 75% ----------- 3 pkt
Powyżej 50% ----------- 2 pkt
Powyżej 25% ----------- 1 pkt
Poniżej 25% ----------- 0 pkt
Konwersje ----------- do 2 pkt

16. Sędzia zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.
17. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
18. Pytania można kierować do sędziego - Bombla

Po drugiej bitwie przewidujemy przerwę na pizze Smile


Ostatnio zmieniony przez Bombel dnia Pon 11:03, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bombel
Administrator



Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Adeptus Astartes

PostWysłany: Pią 14:29, 21 Maj 2010    Temat postu:

Niestety, z przyczyn ode mnie nie zaleznych turniej zostal odwołany, a dokladnie to przeniesiony (prawdopodobnie na drugi lub trzeci weekend czerwca)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lkfop.fora.pl Strona Główna -> Warhammer 40.000 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin